Versetul zilei

18 septembrie 2016

Hrana ta zilnica!

18 SEPTEMBRIE
1 Timotei 1.12-20
Dacă cineva putea face o comparaţie între robia legii şi evanghelia harului, acesta era fariseul Saul din Tars, devenit apostolul Pavel. Fidelitatea lui faţă de lege nu-1 împiedicase cu nimic să ajungă cel dintâi dintre păcătoşi. Nu-L prigonise el chiar pe Isus, în timp ce îi persecuta cu înverşunare pe ai Săi? Fără falsă smerenie, el se declara mai rău decât toţi păcătoşii enumeraţi în versetele 9 şi 10. Dar tocmai pe aceşti vinovaţi, şi nu pe cei drepţi, a venit Hristos Isus să-i mântuiască (Matei 9.13). Şi, pentru că a putut fi mântuit chiar cel dintâi dintre păcătoşi, nimeni nu-şi poate spune că este prea păcătos pentru a putea beneficia de har. „Mi s-a arătat îndurare", strigă apostolul în două rânduri (v. 13,16). El măsoară grandoarea acestei îndurări în raport cu grozăvia propriei mizerii şi imediat adorarea se înalţă din inima lui (v. 17). Dacă adesea ne bucurăm atât de puţin de har, aceasta este poate pentru că nu a fost suficient de profundă convingerea noastră de păcat. „Cel căruia i se iartă putin" - sau mai puţin decât gândeşte -„iubeşte putin" (Luca 7.47). 
Prietene încă indiferent, răbdarea Domnului s-a manifestat şi înspre tine, până acum.
 Nu-L mai lăsa să aştepte! 
Mâine s-ar putea să fie prea târziu.

2 comentarii:

  1. "Un slujitor înţelept e mai presus decât un fiu aducător de ruşine; acela va împărţi moştenirea cu fraţii.
    în topitoare se lămureşte argintul şi în cuptor aurul, dar cel ce încearcă inimile este Domnul."
    (Pildele lui Solomon)

    "În capul cărţii este scris despre mine. Ca să fac voia Ta, Dumnezeul meu, am voit şi legea Ta înăuntru inimii mele"."
    (Psalmul 39:11)

    "Cu pace, aşa mă voi culca şi voi adormi, că Tu, Doamne, îndeosebi întru nădejde m-ai aşezat."
    (Psalmul 4:8)

    "Doamne, Dumnezeul nostru, cât de minunat este numele Tău în tot pământul! Că s-a înălţat slava Ta, mai presus de ceruri.
    Din gura pruncilor şi a celor ce sug ai săvârşit laudă, pentru vrăjmaşii Tăi, ca să amuţeşti pe vrăjmaş şi pe răzbunător.
    Când privesc cerurile, lucrul mâinilor Tale, luna şi stelele pe care Tu le-ai întemeiat, îmi zic:
    Ce este omul că-ţi aminteşti de el? Sau fiul omului, că-l cercetezi pe el?"
    (Psalmul 8:1-4)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie mi s-a arătat îndurare şi...încă mi se arată în fiecare zi. Glorie Lui! Te îmbrăţişez cu iubire din IUBIRE, dragă Monna!

    RăspundețiȘtergere