Versetul zilei

16 octombrie 2016

Pana cand vrei sa ramai un om infrant?

Un comentariu:

  1. Omul rāmâne înfrânt pânā când Dumnezeul îl ridicā.

    "Fārā Dumnezeu suntem nimic"
    (un prieten)


    Adu-Ti aminte, Doamne, că pentru om Te-ai făcut om adevărat si mântuieste-mă pentru iubirea Ta de oameni; nu lăsa,
    Stâpâne, rugăciunea mea fără răspuns, pentru numele Tău Cel preasfânt, ci dăruieste-mi mângâierea Ta.
    Varsă cu milostivire din locasul Tău preasfânt Harul Tău îmbelsugat asupra mea, că prin mare necaz trece robul Tău când este lipsit de Harul Tău.
    Inimă curată zideste întru mine, Domnul meu, si Duhul Tău cel Sfânt înnoieste-L întru mine. Deoarece,
    Doamne, Doamne, când Tu trimiti mângâierea Ta asupra mea cu Duhul Tău cel Sfânt si mă îndulcesc de Harul Tău,
    atunci doresc să rămân sub stăpânirea Ta cu toată puterea si dorirea.

    Tie, iubitorule de oameni, Iti încredintez ca pe un testament viata mea întreagă si nădejdea mântuirii mele.
    Că pe Tine Te laudă toate puterile ceresti, si Tie slavă îti înaltă în vecii vecilor. Amin!


    RăspundețiȘtergere