Versetul zilei

29 octombrie 2016

Un crestinism care nu costa nimic, este egal cu nimic!

Atat de multi isi declara credinta in Dumnezeu incat daca n-ai avea ochi sa vezi ce se intampla in jurul tau, ai zice ca traiesti in mijlocul unor sfinti. Numai ca Dumnezeu ne-a dat ochi si ne-a dat si lumina ochilor ca sa putem vedea cu adevarat cine este cu El si cine este impotriva Lui.

In timpul domniei lui David, poporul Israel a maniat pe Domnul de nenumarate ori si David stia ca atata timp cat el era conducatorul lor, el are o mai mare vina pentru ceea ce se intampla. Imi place atitudinea lui David fata de Dumnezeu. In nenumarati psalmi gasim descrisa atitudinea lui si smerenia cu care vine inaintea Domnului  recunoscandu-si vina si marturisindu-si pacatul.
  De fiecare data David isi plange pacatul cu lacrimi si nu numai atat, dar si accepta pedeapsa lui Dumnezeu pentru pacatele sale. 
In 2 Samuel 24, dupa ce a fost facuta numaratoarea poporului, David este pus in fata unor alegeri de pedeapsa pentru poporul sau, sapte ani de foamete, trei luni sa fuga dinaintea vrajmasului sau trei zile de ciuma peste popor. (2 Samuel 24:13)
David care il cunoastea pe Dumnezeu si cat este de indurator, a preferat mania Lui decat sa cada in mainile oamenilor, insa atunci cand ingerul trimis de Dumnezeu a venit sa-si puna in aplicare pedeapsa, David sufera si mijloceste pentru popor.
Ba mai mult, atunci cand poporul pacatuia si il mania pe Dumnezeu, David cerea ca Domnul sa-l pedepseasca mai bine pe el decat poporul, iar ca sa inceteze mania lui Dumnezeu, David inalta un altar pe care aducea o jerfa de ispasire.
Asa a facut si acum, a cautat sa zideasca un altar iar pe el sa aduca jerfe de multumire pentru ca Domnul si-a aratat indurarea fata de ei.
Ceea ce doresc sa subliniez este atitudinea lui David atunci cand i se ofera acel teren unde sa poata zidi el altarul. 
Putea sa accepte propunerea lui Aravna de a primi in dar terenul (cititi 2 Samuel 24:18-25), insa David refuza categoric.
„Nu! Vreau s-o cumpăr de la tine pe preţ de argint şi nu voi aduce Domnului, Dumnezeului meu, arderi-de-tot care să nu mă coste nimic.” Şi David a cumpărat aria şi boii cu cincizeci de sicli de argint. (v.24)

De cate ori nu am facut daruri si nu am adus slujbe inaintea Domnului in care n-am investit nimic?
Dumnezeu nu are nevoie nici de darurile noastre si nici de slujirile noastre atata timp cat le-am facut fara a ne costa ceva.
A fi un crestin la nivel declarativ, dar fara sa ne coste nimic, nu este ceea ce ne cere Scriptura.
Vrem sa fim crestini, dar fara sa parasim lucrurile si placerile din lume, insa drumul neprihanirii implica sacrificii.
”Ferice de cei prigoniti caci a lor este Imparatia Cerurilor”( Matei 5:10)
Veti fi urati din pricina Numelui Meu, dar cine va rabda pana la sfarsit va fi mantuit
 (Matei 10:22)

 Astazi  multi au pretentia ca sunt crestini, insa realitatea din viata lor exprima cu totul altceva.
Urmandu-l pe Hristos s-ar putea sa pierzi prieteni, sa pierzi casa, s-ar putea sa pierzi chiar pe cei din casa ta, s-ar putea sa platesti un pret mare, poate pretul singuratatii sau alt pret pe care ti-l va cere Domnul...esti pregatit sa accepti?
Un crestinism care nu costa nimic, este egal cu nimic!

Un comentariu:

  1. Eu am pierdut foarte mult pe plan material: case, bani.Dar nu regret, il am pe Dumnezeu cu mine.
    Facă-se voia Ta, Doamne.Dumnezeul meu unde imi vei indrepta pasii ...acolo mai voi duce.

    RăspundețiȘtergere