Versetul zilei

3 noiembrie 2016

Analiza...!

Căci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, lăudăroşi, trufaşi, hulitori, neascultători de părinţi, nemulţumitori, fără evlavie, fără  dragoste firească, neînduplecaţi, clevetitori, neînfrânaţi, neîmblânziţi, neiubitori de bine, vânzători, obraznici, îngâmfaţi, iubitori mai mult de plăceri decât iubitori de Dumnezeu, având doar o formă de evlavie, dar tăgăduindu-i puterea. 
Depărtează-te de oamenii aceştia.
--------------------------
Vazand cu ce se confrunta Timotei, Pavel ii scrie o scrisoare si il sfatuieste ce sa faca in astfel de situatii, si este bine sa invatam si noi, pentru ca astfel de oameni sunt si in jurul nostru.
Pavel ii spune ce vremuri vor veni si il sfatuieste sa ramana credincios.
In 2 Timotei, cap 3 vedem descrierea oamenilor din vremurile din urma. Nu este greu sa-i reperezi in jurul tau, ei sunt la tot pasul, iar durerea este si mai mare cand insasi noi facem parte din aceasta categorie si inca nu ne dam seama.
  • Pavel descrie cateva  ispite care ne pandesc la tot pasul. Poate ca nu ne-am lasat infectati de "toate"aceste pacate, insa chiar si cel mai mic pacat", din punctul nostru de vedere...face parte tot din aceasta categorie descrisa de Pavel.
  • Cred ca ispita cea mai mare din ziua de azi este ..."nemultumirea" si "banul".
  • De fapt, de la starea nemultumitoare cu lucrurile pe care le avem...alergam dupa bani.
  • Dar nu numai...sa luam fiecare in parte si sa ne analizam viata...
  • Facem si noi parte din aceasta categorie?
  • iubitori de sine
  • iubitori de bani
  • lăudăroşi
  • trufaşi, hulitori
  •  neascultători de părinţi
  •  nemulţumitori
  • fără evlavie
  •  fără  dragoste firească
  •  neînduplecaţi
  • clevetitori
  • neînfrânaţi
  • neîmblânziţi
  •  neiubitori de bine
  •  vânzători
  • obraznici
  •  îngâmfaţi
  •  iubitori mai mult de plăceri decât iubitori de Dumnezeu
  •  o formă de evlavie  
In lumina Cuvantului...cred ca fiecare trebuie sa spunem si noi ca David,
Ai milă de mine, Dumnezeule, în bunătatea Ta! După îndurarea Ta cea mare, şterge fărădelegile mele!
Spală-mă cu desăvârşire de nelegiuirea mea şi curăţă-mă de păcatul meu!

Un comentariu:

  1. Doamne, auzi rugăciunea mea, ascultă cererea mea, întru credincioşia Ta, auzi-mă, întru dreptatea Ta.
    Să nu intri la judecată cu robul Tău, că nimeni din cei vii nu-i drept înaintea Ta.

    Fă să aud dimineaţa mila Ta, că la Tine îmi este nădejdea. Arată-mi calea pe care voi merge, că la Tine am ridicat sufletul meu.
    Scapă-mă de vrăjmaşii mei, că la Tine alerg, Doamne.

    Învaţă-mă să fac voia Ta, că Tu eşti Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă povăţuiască la pământul dreptăţii.
    Pentru numele Tău, Doamne, dăruieşte-mi viaţă. Întru dreptatea Ta scoate din necaz sufletul meu.
    (Psalmul 142)


    Binecuvântat este Domnul că a auzit glasul rugăciunii mele.
    Domnul este ajutorul şi apărătorul meu, în El a nădăjduit inima mea şi mi-a ajutat.
    (Psalmul 27:8-9)

    Iubit-am pe Domnul, că a auzit glasul rugăciunii mele,
    Că a plecat urechea Lui spre mine şi în zilele mele Îl voi chema.
    (Psalmul 114:1-2)

    PS.
    Zis-am Domnului: "Dumnezeul meu eşti Tu, ascultă, Doamne, glasul rugăciunii mele".
    Dumnezeule, Tu eşti Dumnezeul meu, pe Tine Te caut! Îmi însetează sufletul* după Tine,
    îmi tânjeşte trupul după Tine, într-un pământ sec, uscat şi fără apă.
    (Psalmul 63)

    RăspundețiȘtergere