Versetul zilei

9 noiembrie 2016

Ce aduce noul presedinte?

Astazi a fost una dintre cele mai interesante zile, nu doar pentru americani, nu doar pentru romani, ci pentru intreg mapamondul. 
De ce...? Astazi intr-un fel s-a decis soarta natiunilor!
Dar oare daca iesea celalalt candidat, nu era la fel?
Ieri am fost intrebata, ”care as vrea sa fie viitorul presedinte?”
N-am stat pe ganduri prea mult, pentru ca sincer...nu-l vroiam pe niciunul, insa dintre doua rele, am zis ca Il las pe Domnul sa aleaga...n-am preferinte, pentru ca bine nu va fi cu niciunul.
Fiecare are ”hibele” lui, unul are mai mari si mai putine, altul mai multe si mai mici. Ca atare, balanta s-ar putea sa fie egala, dar nu-i treaba mea sa ma bag in analize, pentru ca nu sunt analist.Ceea ce stiu insa, este ca vremurile care vor veni sunt vremuri tulburi pentru intrega lume si nu din motivul  desemnarii lui Trump, ci pentru ca odata cu venirea acestui presedinte, lucrurile se vor schimba la nivel global, in contextul actual.
Da, a trebuit sa se alega dintre doua rele si unii au decis ca Trump este raul mai mic. Daca va fi sau nu va fi asa....ramane de vazut. Sa nu uitam ca si noi, romanii crestini in urma cu doi ani ne-am pus mari sperante in Klaus Iohannis, insa la nici doi ani...am cam ramas cu speranta sau mai bine zis s-a cam dus speranta.
Cred cu tarie ca venirea lui  Trump este ingaduita de Dumnezeu, de-altfel fiecare stapanire este ingaduita si hotarata de Sus.
Biblia se va implini in totalitate si ultimele prorocii se implinesc sub ochii nostri.
Stim clar ca smochinul a infrunzit si vara este aproape. In anul 1948 Israelul a devenit tara, iar Domnul Isus a spus ca nu va trece neamul aceasta si vom vedea aceste lucruri intamplandu-se.
  • De la smochin învăţaţi pilda lui: Când îi frăgezeşte şi înfrunzeşte mlădiţa, ştiţi că vara este aproape.Tot aşa, şi voi, când veţi vedea toate aceste lucruri, să ştiţi că Fiul omului este aproape, este chiar la uşi.( Matei 24:32-33)
 O generatie se ridica cam la 70-80 de ani pentru cei mai tari, asa spune Biblia.
Anii vieţii noastre se ridică la şaptezeci de ani, iar pentru cei mai tari, la optzeci de ani
Ps.90:10
Daca facem un calcul...timpul e pe sfarsit!!!
1948-2018 inseamna 70 de ani
Biblia se implineste cu Trump sau fara Trump, fara Hillary sau cu Hillary.
sursa imagine :http://www.usatoday.com
Nadejdea noastra trebuie sa fie UNUL SINGUR- ISUS HRISTOS!
Dumnezeu sa ne ajute sa rascumparam vremea, caci timpul este pe sfarsite, iar daca Isus Hristos va veni la noapte sa fim gata de plecare.
Dumnezeu sa binecuvinteze America, Romania si intreg pamantul!

Si apropo..postasem pe o retea de socializare de dimineata...
Sa fie doar o coincidenta pentru USA sau o fi insemnand ceva cu aceste cifre
11.09  si  09.11?



2 comentarii:

  1. La fel gandesc si eu Monna!Este atat de bine sa ne bizuim pe Domnul si pe presedinti alesi sau ne alesi!Voia lui sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre deosebire de noi, Dumnezeu ştie ce se va întâmpla mâine, săptămâna următoare, anul următor, în deceniul care urmează. El spune: „Căci Eu sunt Dumnezeu şi nu este altul; Eu sunt Dumnezeu şi nu este niciunul ca Mine. Eu am vestit de la început ce are să se întâmple şi cu mult înainte ce nu este încă împlinit.”El ştie ce se va întâmpla în mileniul în care am intrat.Viitorul poate să aducă o perioadă de pace mondială nemaivăzută până acum… sau dimpotrivă, mai multă ură şi violenţă etnică, mai multe divorţuri, mai multe crime ş.a.m.d. Oricare ar fi situaţia, nimeni nu ne iubeşte mai mult ca Dumnezeu; nimeni nu poate să aibă mai multă grijă de noi decât Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere