Versetul zilei

23 noiembrie 2016

Elibereaza-ne sufletul din temnita!

Scoate-mi sufletul din temniţă, ca să laud Numele Tău! Cei neprihăniţi vor veni să mă înconjoare când îmi vei face bine. 
Psalmi 142:7

Sufletul multor oameni este inchis in temnita, iar temnita este cea mai grea pedeapsa.
Ce este temnita...? 
Multe lucruri pot tine sufletul captiv in temnita, iar unul dintre ele  este INGRIJORAREA.
De ce sa-mi fac griji pentru nevoile mele, cand stiu ca Dumnezeu imi implineste toate nevoile prin bogatia si Gloria in ISUS HRISTOS!?
 Si Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre dupa bogatia Sa, in slava, in ISUS HRISTOS. 
Filipeni 4:19
Va doresc o zi in care sa aruncati asupra Domnului toate ingrijorarile voastre si veti fi liberi.





Un comentariu:

  1. Îngrijorārile vin datoritā rāutātilor din jur.Dar cu toate acestea, prin rugāciune, punem grijile în fata Domnului si ne eliberām de ele.Isus însuşi a suferit cea mai mare nedreptate când el, un om fără păcat, a fost acuzat de blasfemie şi omorât ca un criminal (Matei 26:63–66; Marcu 15:27).Când era insultat, nu răspundea cu insulte. Când suferea, nu ameninţa, ci întotdeauna se lăsa în grija celui care judecă drept. — 1 Petru 2:23.Şi astăzi, nedreptatea este foarte răspândită, şi toti avem de suferit.Bine este sa rāspundem cu multā întelepciune sau sa rābdām cu întelepciune.
    O modalitate este aceea de a căuta mângâiere în Cuvântul lui Dumnezeu. Regele David a scris:
    „Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi desfătează sufletul“ (Psalmul 94:19).Daca ne rugam din inimă şi cu regularitate ne va ajuta să ne păstrăm pacea.

    RăspundețiȘtergere