Versetul zilei

10 noiembrie 2016

Hrana ta zilnica!

10 NOIEMBRIE
1 Petru 3.13-22
Hristos a suferit pe cruce, El, Cel drept, pentru noi, cei nedrepţi (v. 18). În schimb, ne este dat să suferim putin pentru El (Filipeni 1.29). Făcând bine, suferim împreună cu El, cum a suferit El (v. 14). In sfârşit, în toate durerile noastre morale, Dumnezeu simpatizează cu noi (v. 12).
Dacă suferiţi pentru dreptate, sunteţi fericiţi, afirmă versetul 14 (citiţi şi Matei S.10). Să-I cerem lui Dumnezeu să ne păzească de orice teamă de oameni şi să ne dea teama de El, însoţită de blândeţe, pentru ca în orice moment să dăm mărturie de speranţa care este în noi...
Ori de câte ori purtarea noastră nu este bună înaintea oamenilor, dacă le vorbim de Domnul, aceasta nu face decât să răsfrângă asupra Lui dispreţul pe care-1 merităm noi. Fie ca Duhul lui Hristos să se folosească de noi pentru a-i avertiza pe semenii noştri, aşa cum odinioară s-a folosit de Noe, care-şi construia corabia, pentru a le predica necredincioşilor din vremea lui! (v. 19, 20). Potopul este imaginea judecăţii gata să se abată asupra lumii. În mod simbolic, credincioşii au trecut prin el la botez şi sunt puşi la adăpost în corabie, care este Hristos. El a suferit moartea în locul lor, iar ei vor învia cu El pentru o viaţă nouă (v. 21,22).

Un comentariu:

  1. Cred, cu tarie, in Tine, Dumnezeul meu!
    Nu m-am îndoit nici o clipă de tine,Doamne!
    CRED IN TINE!

    Credinţa mea
    Mereu m-a ajutat
    Eu am crezut
    Şi El m-a binecuvântat
    Chiar dacă uneori am fost descurajat
    Domnul meu mi-a arătat că-i lângă mine
    Chiar de nu-L văd
    E lângă mine.

    Chiar şi când întunericul e greu
    Chiar şi când păcatul m-apăsă
    Tu eşti mereu adăpostul meu
    Şi nu îmi pasă de cel rău
    Căci eu cred..

    (Autor: Eliza Pirosca)

    RăspundețiȘtergere