Versetul zilei

22 noiembrie 2016

Hrana zilnica!

Cred ca am incurcat zilele...
Nici o clipa n-am realizat ca ieri am omis sa postez hrana cu care ne-am obisnuit de 5 ani de zile.
Mai sunt doar cateva zile pana vom incheia acest studiu, de-aceea nu vreau sa ramana nici un capitol  fara a incerca sa intelegem ceea ce vrea Dumnezeu sa ne invete prin Cuvantul Sau.
Astazi voi posta si pe cea de ieri si pe cea de azi. Drept este ca mi-ar fi placut sa ma sesizeze cineva....ca am imbatranit 😉
21 NOIEMBRIE
1 loan 2.1-11
Cu privire la tema păcatului, aceste versete reunesc mai multe adevăruri deosebit de importante:
1. Pe parcursul întregii vieţi, noi avem păcatul în noi (cap. 1.8), care este carnea sau firea veche.
2. Până la întoarcerea noastră la Dumnezeu, el a produs singurele roade pe care le-am fi putut aştepta: am păcătuit (cap. 1.10).
3. Sângele lui Hristos ne curăţă de toate aceste fapte comise (cap. 1.7).
4. Putem să nu mai păcătuim prin puterea vieţii ce ne-a fost dată (cap. 2.1).
5. Dacă totuşi se întâmplă să păcătuim - şi experienţa noastră de zi cu zi confirmă aceasta cu prisosinţă - Domnul Isus intervine şi atunci, nu ca un Mântuitor al cărui sânge a fost vărsat, ci ca un Apărător la Tatăl, pentru a restabili comuniunea.
Ascultarea (v. 3-6) şi dragostea de fraţi (v. 7-11) sunt două dovezi că viaţa este în noi.
De altfel, cea de-a doua rezultă din prima (loan 13.34). Totuşi, dacă noi îl iubim pe Domnul, niciodată nu vom considera dureroase poruncile Lui (cap. 5.3). In versetul 6 însă, Dumnezeu ne dă o măsură şi mai mare: a umbla cum a umblat El este mai mult decât a asculta de poruncile Lui. Găsim în Evanghelia lui loan ce este adevărat în Hristos, iar în epistola lui, ce este adevărat în noi (v. 8). Aceeaşi viaţă trebuie să se arate în acelaşi fel (cap. 4.17b).

Un comentariu:

  1. Nici nu poate fi vorba ca ai imbatranit. Esti tanara si frumoasa!
    Cu memoria stai foarte bine, doar ca nu ai fost pregatita sa postezi hrana.


    1)Bineînțeles că cel ce ne atrage imediat atenția este păcatul.
    Oamenii păcătuiesc, nu pot face nimic pentru a scăpa de păcat, orice dorință de eliberare și ștergere a acestuia este un eșec.

    2)Nu e vorba aici de un păcat anume, ci de faptul că toți oamenii sunt păcătoși înaintea lui Dumnezeu, indiferent dacă acceptă aceasta sau nu.
    În Epistola lui Pavel către Romani 3:23 este scris: ˝Căci toți au păcătuit și sunt lipsiți de slava lui Dumnezeu˝.
    Dumnezeu este clar in Biblie privitor la faptul că absolut nimic din ceea ce este omenesc nu poate compensa sau da la o parte păcatul făptuit:
    nici o faptă bună, nici un sacrificiu, nici un preț plătit.
    ˝Chiar dacă te-ai spăla cu silitră, chiar dacă ai da cu multă sodă,
    nelegiuirea ta tot ar rămînea scrisă înaintea Mea, zice Domnul, Dumnezeu˝ (Ieremia 2:22).

    3)Fără Dumnezeu viața însăși nu are un sens, nu se justifică în sine.
    Oricine poate încerca să trăiască fără Dumnezeu, însă fără El viața nu are nici un scop în sine.

    4)A trai fara pacat inseamna, dupa parerea mea, a iubi.
    Exista un citat care m-a impresionat: "Eu nu spun te iubesc pentru ca am nevoie de tine ci spun am nevoie de tine pentru ca te iubesc."
    Acest lucru ar trebui sa il simtim cu totii. Nu iubi ca sa obtii ceva, nu face bine celui de langa tine asteptand rasplata. Fa-o pur si simplu.
    Gandeste-te mereu ca Dumnezeu iti da atat de multe lucruri bune si nu asteapta nimic in schimb.

    5) “Iubeşte-ţi aproapele ca pe tine însuţi”.Este una dintre porunci.


    Putem să credem că nu avem nevoie de Dumnezeu. Dar nu putem ignora realitatea că fără de El însăși fundamentele vieții noastre se surpă.
    Nu putem trăi fără de El, iar astăzi, Hristos Mântuitorul, este gata să împlinească în cei ce-L primesc cu pocăință și credință
    tot ceea ce le lipsește și niciodată nu ar fi fost capabili să obțină. El a spus clar: ˝Eu sunt Calea, Adevărul și Viața˝ (Evanghelia lui Ioan 14:6).

    RăspundețiȘtergere