Versetul zilei

21 noiembrie 2016

O săptămână binecuvântată!

Peste tot in mass-media, pe rețele de socializare, în cărți, etc, găsești rețete ptr trup. Cum sa ai silueta de invidiat, cum sa te vindeci de o boală, cum sa arați mai tânăr cu 10 ani, cum sa-ti dispară coșurile de pe față și multe alte... "sfaturi".
Dar am o întrebare:
Pentru sufletul bolnav, n-are nimeni o rețetă? Nimănui nu-i pasă de sufletul nostru?
Am o veste pentru tine în acesta dimineața:
- În ziua când Te-am chemat, m-ai ascultat, m-ai îmbărbătat şi mi-ai întărit sufletul. Psalmi, 138:3
-Cântaţi Domnului, lăudaţi pe Domnul! Căci El izbăveşte sufletul celui nenorocit din mâna celor răi. – Ieremia, 20:13
-Doamne, Tu ai apărat pricina sufletului meu, mi-ai răscumpărat viaţa! Plângeri, 3:58
Singurul Căruia îi pasă de sufletul nostru, este Isus Hristos!!!
O săptămână binecuvântată!

Un comentariu:

  1. Cat de frumos! Atat de minunat!

    "Dumnezeul meu eşti Tu şi Te voi lăuda; Dumnezeul meu eşti Tu şi Te voi înălţa. Te voi lăuda că m-ai auzit şi ai fost mie spre mântuire.

    Te voi lăuda, că m-ai auzit şi ai fost mie spre izbăvire.
    Piatra pe care n-au băgat-o în seamă ziditorii, aceasta s-a făcut în capul unghiului."
    (Psalmul 117)

    RăspundețiȘtergere