Versetul zilei

16 noiembrie 2016

Vreau sa-mi rezolv problema...

Căci îşi zicea ea: „Numai să mă pot atinge de haina Lui, şi mă voi tămădui.” Isus S-a întors, a văzut-o şi i-a zis: „Îndrăzneşte, fiică! Credinţa ta te-a tămăduit.” Şi s-a tămăduit femeia chiar în ceasul acela. Matei 9:21-22
Cat de mare a putut fi credinta acestei femei!!!
„Numai să mă pot atinge....şi mă voi tămădui.”
Femeia aceasta avea o nevoie strigenta si pentru ea nimic n-a mai contat.
Imi imaginez o gloata multa de oameni curiosi si o femeie printre ei. Nerabdatori, cei mai mici de inaltime ridicati pe varfurile picioarelor, toti cu privirea atintita spre Cel care facea minuni asa cum nimeni n-a mai facut in tinutul lor si o femeie de-altfel curioasa si ea, insa nu sa-L vada, ci sa-L atinga pe Cel care are puterea sa-i rezolve problema ei arzatoare.
N-a contat cat de multi sunt in fata ei, n-a contat distanta dintre ea si Isus, n-a contat nimic...ea stia doar un lucru, "TREBUIE sa ma ating de El". A lasat deoparte tot, rusinea sau orice altceva si a inceput sa dea la o parte tot ce ar fi putut sa o impiedice sa-si atinga scopul. S-a atins de EL, dar mai mult de-atat ea si-a rezolvat problema. Nu atingerea ei a vindecat-o, ci credinta ei!

Cu siguranta fiecare avem o problema arzatoare si nu doar una...iar daca azi ar trece Isus prin cetatea noastra, cu siguranta am alerga si noi, macar sa ne atingem de poala hainei lui. Dar Isus nu trece azi prin cetate, insa ne-a dat fiecaruia posibilitatea sa ne atingem de El, prin credinta.
De aceea vă spun că, orice lucru veţi cere, când vă rugaţi, să credeţi că l-aţi şi primit, şi-l veţi avea. (Marcu 11:24)
Exista insa o conditie - "trebuie inlaturata orice bariera".
Femeia a patruns prin multime si-a dat la o parte orice piedica.  
Eu nu stiu care sunt piedicile care te impiedica sa te apropii de Dumnezeu, dar fiecare le cunoastem pe ale lui. Daca vrem sa gasim rezolvare la problemele pe care le avem, n-avem decat un singur lucru de facut...sa ne atingem de El, prin credinta.
Doamne mareste-ne credinta!



 
 

Un comentariu:

  1. "Pot lupta cu orisicine
    Daca Tu ma insotesti
    Daca stiu ca esti cu mine
    Credinta, Imi intaresti

    Eu cred Doamne cu tarie
    In al Tau Nume preasfant
    Cred, in a Ta vesnicie
    Si cred, in al Tau Cuvant

    Te rog Doamne sa ai mila
    De robul Tau, din tarana
    Stai cu el, nu-Ti fie sila
    Tine-L bine-n a Ta mana,

    Apara-L cu-a Ta iubire
    Tine-L strans, in pumnul Tau
    Du-l spre Cer, spre fericire
    Si Te va slavi, mereu."
    (autor:Florena Sarmasa)

    RăspundețiȘtergere