Versetul zilei

7 decembrie 2016

Hrana ta zilnica!

7 DECEMBRIE
Apocalipsa 3.1-13
Secolele au trecut. Din mijlocul Tiatirei, Dumnezeu trezeşte reforma, o puternică mişcare animată de Duhul Lui. Apoi declinul îşi face din nou lucrarea. Moartea spirituală invadează Biserica din Sardes. „Aminteşte-ţi,... pocăieşte-te!" este ea îndemnată (v. 3; comp. cu cap. 2.5,16; 3.19). Cine este aici învingătorul? Cel care nu şi-a murdărit veşmintele.
Cunoaştem noi acest fel de victorie pentru a rămâne curaţi? învingătorul din Sardes va fi îmbrăcat în veşminte albe şi, spre deosebire de biserica lui, căreia îi mergea „numele că trăieşte", numele său nu va fi niciodată şters din cartea vieţii.
Filadelfia (dragoste frăţească) este fiica „Trezirii" din secolul anterior (secolul 19). Ea este caracterizată de:
1. Puţina putere Domnul însă tine deschisă pentru ea uşa evangheliei.
2. Credinţă în Cuvântul Lui El va fi credincios promisiunii „Eu vin curând".
3. Ataşament pentru Numele Lui Numele Lui cel nou va fi partea ei.
Dispreţul lumii? El va răspunde la aceasta prin aprobarea Sa publică: „Vor cunoaşte că Eu te-am iubit" (v. 9).
Noi suntem moştenitorii responsabili de mărturia Filadelfiei. Fie ca Domnul să ne ajute să manifestăm trăsăturile ei şi să nu pierdem cununa!
 Pentru că El va dovedi mai multă bucurie să dea această recompensă, decât învingătorul să o primească.

Un comentariu:

  1. Arsenie Boca spunea:
    "Cunoastem si marturisim faptul ca "Dumnezeu este iubire" (I Ioan 4, 8) si ca "iubirea lui Dumnezeu fata de cel mai mare pacatos este mai mare decat iubirea celui mai mare sfant fata de Dumnezeu".

    P.S. Sunt om si gresesc, vorbesc, fāptuiesc...cate nu face omul?...dar cand simt iubirea Domnului, cand vad rabdarea Lui cu mine, cand vad cum Domnul ma primeste cu bratele deschise zambind: " te asteptam, aici Sunt"...nu pot descrie in cuvinte exact ce simt, dar este iubire...ma topesc de placere...imi curg lacrimile de fericire si imi este rusine pentru tot ce i-am gresit Domnului.
    Omul nu-L poate iubi pe Dumnezeu cum il iubeste Dumnezeu pe om.
    Iti multumesc Dumnezeul meu!

    "Doar să-Ți mulțumesc aș vrea:
    pentru nouri, pentru ploaie,
    pentru-a Ta caldă chemare,
    pentru vânt, pentru căldură,
    pentru sfânta ’nvățătură...
    pentru multe alte stări,
    și-alte multe binecuvântări,
    nu pot să nu mă opresc,
    și să nu îți mulțumesc."
    (autor :Sabadac Viorel)

    RăspundețiȘtergere