Versetul zilei

8 decembrie 2016

Hrana ta zilnica!

8 DECEMBRIE
Apocalipsa 3.14-22
Un ultim stadiu caracterizează creştinătatea. Trăsăturile sale pot fi recunoscute astăzi: mulţumirea de sine, lipsă de ardoare, indiferenţă, pretenţii religioase de a poseda tot, de a cunoaşte tot (Deuteronom 8.17; Osea 12.9). „N-am nevoie de nimic" (v. 17): este ceea ce par a spune şi creştinii care neglijează rugăciunea.
 In Laodiceea lipsesc trei lucruri esenţiale:
* aurul - dreptatea adevărată, după gândul lui Dumnezeu;
 *veşmintele albe - mărturia practică decurgând din cea dinainte; 
*„alifie pentru ochi" (v. 18) - discernământul pe care-1 dă Duhul Sfânt. 
Nu este însă prea târziu pentru cel care are urechi de auzit! Domnul dă succesiv: un sfat - ca fiecare să se grăbească să cumpere de la El tot ce-i lipseşte (comp. cu Matei 25.3); o încurajare - cei iubiţi de Hristos sunt mustraţi şi pedepsiţi; un îndemn - să fie cu râvnă, să se pocăiască; şi o promisiune de nepreţuit, cea din versetul 20. Pe aceia care II vor primi în inima lor, Isus, la rândul Lui, îi va primi în cer, pe tronul Său (v. 21).
Dragi prieteni, acesta este sfârşitul istoriei Bisericii pe pământ. Oricât de mare ar fi însă căderea, prezenţa Domnului încă mai poate fi experimentată. Ea face inima să ardă de o bucurie inexprimabilă, cum au încercat-o doi dintre ucenici într-o seară de neuitat, atunci când Isus intrase să rămână cu ei (Luca 24.29).

2 comentarii:

  1. Dumnezeu cand isi manifesta prezenta, (gloria Sa), nu-i nevoie de cineva ca sa te atinga sau sa se roage pentru tine, caci Puterea Lui este asa de mare, incat vezi lucrari mari.
    Viata mea, s-a schimbat RADICAL, dupa luni si ani de cautare neobosita dupa prezenta Domnului, si dupa iubirea Lui.Numai dupa ce El m-a atins, m-a umplut de iubirea Lui (care o stiam asa de bine teoretic), numai dupa ce l-am experimentat in trup, suflet si duh, viata mea, a intrat in DESTIN, si pot marturisi, cu adevarat ca avem un Dumnezeu viu, Sfant, Atotputernic, de care m-am indragostit si sacrific totul de dragul Lui si a imparatiei Lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne stau 'naintea Ta, să-Ţi spun că Te iubesc.
    N-aş vrea să-Ţi cer nimic acum, ci doar să Te privesc.
    Să mă pierd în ochii Tăi curaţi, s-ascult inima Ta,
    Iubirea Ta să-mi umple viaţa mea.

    Doamne drag primeşte-mi dragostea ,
    Ştiu că tot ce Tu-Ţi doreşti mai mult, e iubirea mea.
    Doamne drag primeşte viaţa mea,
    Şi învaţă-mă mai mult să Te iubesc.

    Doamne stau 'naintea Ta, ştiind că eşti aici,
    Nu pot s-ascund fiinţa mea de privirea Ta.
    Dar mai ştiu că-n lume-aceasta nimic nu Ţi-e mai drag,
    Ca mica mea iubire ce-aş vrea să-Ţi dau.
    ( nu cunosc autorul)

    RăspundețiȘtergere