Versetul zilei

14 decembrie 2016

Mai exista o sansa!

Citind Psalmul 80, unul din psalmii scrisi de Asaf, vad in el o rugaciune catre Dumnezeu adusa de Asaf. Nu stiu daca doar Asaf a trecut prin momente in care viata lui a parut fara sens, dar cu siguranta si noi am trecut sau poate trecem asemenea lui. De-aceea este bine sa-l citim si sa-l recitim, pentru ca as putea sa-l numesc un ”psalm busola” pentru fiecare din noi atunci cand trecem printr-o perioada nu tocmai placuta, poate chiar o viata fara sens.
Prima actiune a noastra trebuie sa fie ca cea lui Asaf, o recunoastere a puterii lui Dumnezeu!
Arata-te in stralucirea Ta...” vers 1
”Trezeste-ti puterea...si vino in ajutorul nostru...” vers 2
”Ridica-ne Dumnezeul si fa sa straluceasca fata Ta si vom fi scapati” vers 3
Asaf recunoaste cine este Dumnezeu si ii recunoaste puterea!
Dumnezeu este Acelasi si astazi, insa in ochii nostri uneori e diferit.
 Cand suntem in necaz, il privim cu teama, dar in bucurie il privim altfel, parca mai ”lejeri”, mai ”prieteneste”, uneori poate prea prieteneste, incercand  ”sa ne tragem de siret” cu El. 
Dumnezeu este suveran peste toate lucrurile si peste toate situatiile, de-aceea este bine sa-i recunoastem si sa-i proclamam suveranitatea Sa in orice vreme.
A doua actiune pe care trebuie sa o facem si noi, este staruinta in rugaciune!
Uneori obosim sa ne tot spunem ”off-ul”, si ca Asaf intrebam si noi, ”pana cand Doamne?”
Timpul lui nu este si timpul nostru, iar cand vom invata acest lucru atunci si Dumnezeu va inceta sa ne tina in camera de asteptare.
O alta actiune pe care trebuie sa o avem este reimprospatarea memoriei, daca as putea spune asa.
Trebuie sa ne reamintim de credinciosia Lui pana in acest moment in care ne aflam!
Oare nu am mai trecut prin probleme? Cine ne-a ajutat si ne-a scos la mal?
Ce l-ar putea impiedica sa intervina si acum?
Ia-ti un timp de meditatie si aminteste-ti de cate ori te-a ajutat Dumnezeu in acest an, mai ales ca suntem la finalul acestui an si am putea chiar sa ne numaram binecuvantarile.
Asa-i ca a fost credincios cu tine?
Ce altceva asteapta Dumnezeu de la noi acum?
Cred ca dupa toate aceste actiuni sau cum vreti sa le numiti, cred ca trebuie sa ne reinnoim  legamantul cu El.
Dumnezeu are un plan cu fiecare din  noi si cu cat intarzie in a ne fi descoperit, cu atat noi trebuie sa ne rugam mai mult pentru a ne fi descoperit si noua planul pe care il are cu noi.
Cu cat staruim mai mult, cu-atat descoperirea va fi mai mare, slava Lui.
De-aceea, daca te afli intr-o vale in care ti se pare ca nici rugaciunea nu ti-e auzita, nu dispera. Dumnezeu este prezent peste tot si atunci cand crezi ca viata ta nu mai are sens, El iti poate da un nou sens vietii tale. Iti poate da o noua sansa.
La urma, urmei pentru toti ”mai exista o sansa”

Un comentariu:

  1. "Iubi-Te-voi Doamne, vârtutea mea. Domnul este întărirea mea şi scăparea mea şi izbăvitorul meu,
    Dumnezeul meu, ajutorul meu şi voi nădăjdui spre Dânsul,
    Apărătorul meu şi puterea mântuirii mele şi sprijinitorul meu.
    Lăudând voi chema pe Domnul şi de vrăjmaşii mei mă voi izbăvi."
    (Psalmul 17:1-4)

    Atunci când omul îşi pune încrederea în unicul Dumnezeu, fie că este vorba de o problemă de familie, de o boală grea, probleme financiare, de oameni care îi vor răul,
    de asuprire şi captivitate sufletească, Dumnezeu îi vine în ajutor. Conform promisiunilor lui Dumnezeu, El va veni să ajute pe cel umil şi cu inima sinceră.
    Pavel scrie în epistola către Evrei:
    „El însuşi a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.”


    "Dimineaţa vei auzi glasul meu; dimineaţa voi sta înaintea Ta şi mă vei vedea.
    Că Tu eşti Dumnezeu, Care nu voieşti fărădelegea, nici nu va locui lângă Tine cel ce vicleneşte."
    (Psalmul 5:3-4)


    RăspundețiȘtergere