Versetul zilei

16 decembrie 2016

O zi binecuvantata!

Oamenii isi spun minciuni unii altora, pe buze au lucruri lingusitoare, vorbesc cu inima prefacuta, asa spune psalmistul (Ps. 12:2)
Oare n-am experimentat niciodata si n-am cazut in mreaja acestor oameni vicleni?
Avem insa un refugiu si un loc unde gasim doar Adevarul si cel mai mare adevar nu-l putem gasi decat pe paginile sfintei Scripturi!
O zi binecuvantata!

Un comentariu:

  1. "Bucura-mă-voi şi mă voi veseli de mila Ta, că ai căutat spre smerenia mea, mântuit-ai din nevoi sufletul meu
    Şi nu m-ai lăsat în mâinile vrăjmaşului; pus-ai în loc desfătat picioarele mele...

    Iar eu către Tine am nădăjduit, Doamne, zis-am: "Tu eşti Dumnezeul meu!"
    În mâinile Tale, soarta mea, izbăveşte-mă din mâna vrăjmaşilor mei şi de cei ce mă prigonesc...

    Iubiţi pe Domnul toţi cuvioşii Lui că adevărul caută Domnul şi răsplăteşte celor ce se mândresc, cu prisosinţă.
    Îmbărbătaţi-vă şi să se întărească inima voastră, toii cei ce nădăjduiţi în Domnul."
    (Psalmul 30)

    RăspundețiȘtergere