Versetul zilei

22 aprilie 2017

O noapte binecuvantata!

Psalmul 62:1-2
Da, numai în Dumnezeu mi se încrede sufletul; de la El îmi vine ajutorul.
Da, El este Stânca și Ajutorul meu, Turnul meu de scăpare; nicidecum nu mă voi clătina.

Un comentariu:

  1. Oare nu lui Dumnezeu se va supune sufletul meu? Că de la El este mântuirea mea;
    Pentru că El este Dumnezeul meu, Mântuitorul meu şi Sprijinitorul meu; nu mă voi clătina mai mult.
    S-au sfătuit să doboare cinstea mea, alergat-au cu minciună; cu gura lor mă binecuvântau şi cu inima lor mă blestemau.
    Dar lui Dumnezeu supune-te, suflete al meu, că de la El vine răbdarea mea;
    Că El este Dumnezeul meu şi Mântuitorul meu, Sprijinitorul meu; nu mă voi strămuta.
    În Dumnezeu este mântuirea mea şi slava mea; Dumnezeu este ajutorul meu şi nădejdea mea este în Dumnezeu.
    (Ps. 61)

    RăspundețiȘtergere