Versetul zilei

18 septembrie 2017

Urmarile furtunii la Timisoara

Nu demult eram toti socati de ceea ce am vazut intamplandu-se prin alte tari, adevarate catastrofe naturale, taifunuri, uragane, inundatii, cutremure, etc. Nu stiu daca i-o fi trecut cuiva prin minte atunci sa se gandeasca ca li se intampla acelor oameni datorita pacatelor lor...!? Cred ca nu...dar cine mai stie ce este in mintea omului? Oricum  mintea omului tese multe si este strapunsa de diferite ganduri. Biblia insa spune: "Caci toti au pacatuit si sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu" Rom.3:23
Pot sa spun chiar ca trebuie sa multumim Domnului ca nu primim ce meritam...
Ieri dupa-masa am trait si noi la Timisoara o frantura din acele sentimente pe care le-au trait multi oameni care au trecut prin aceste tragedii, sentiment pe care il ai in fata unei naturi dezlantuite. Totul s-a petrecut in doar cateva minute si toti am trecut de la extaz la agonie. Dar cu toate acestea multumim Domnului ca suntem in viata si ca nu este mai rau.
Cateva imagini pe care le-am facut eu si cateva culese de pe o retea de socializare facute de locuitorii care au trecut prin aceasta furtuna arata urmarile acestei calamitati.
Bilant 8 morti si peste 70 de raniti si multe pagube materiale, acoperisuri luate, masini avariate si multe alte pagube.


Dumnezeu sa se indure de noi, dar mai mult de-atat sa ne ajute sa ne pocaim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu