Versetul zilei

3 aprilie 2018

O saptamana zbuciumata!

„Vă las pacea, vă dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o dă lumea. Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimânte.”
‭‭Ioan‬ ‭14:27
Ceva unic!
Este una din promisiunile Domnului Isus făcute ucenicilor inainte de a patimi toate necazurile aici pe pământ. Știa prin ce vor trece, de-aceea a căutat sa-i îmbărbătezein scurtul timp care i-a mai ramas.
„Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul, căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit și vă va descoperi lucrurile viitoare. El Mă va proslăvi pentru că va lua din ce este al Meu și vă va descoperi.”
‭‭Ioan‬ ‭16:13-14
„V-am spus aceste lucruri ca să aveţi pace în Mine. În lume veţi avea necazuri, dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea”
‭‭Ioan‬ ‭16:33

Da... Noi,suntem:
"Sfânta Sfintelor în Hristos"(suntem temple ale Duhului Sfânt). Domnul Isus petrecuse trei ani cu ucenici și totuși... mai erau multe adevăruri care ei ar fi dorit să le afle și mai erau atâtea lucruri de care aveau nevoie să-i învețe...
Dar Domnul a făcut posibil ca cel mai Măreț lucru: Domnul Universului să locuiască în inimile noastre...
În acea noapte în camera de sus Domnul Și -a deschis inima spunând-le de a doua venirea a Sa,despre relația Lui cu Tatăl, cu Duhul Sfânt, le-a vorbit despre  rugăciune...Și le-a mai făcut și o demonstrație a ceea ce înseamnă Împărăți. O lecție în Ioan cap 13...
Ultima Cină....o predică pe care ucenicii n-au putut să o uite niciodată, era un mesaj pe care ei nu trebuia să-l uite niciodată, si unul pe care să nu-l uităm nici noi.
Calea Împărăției  este calea slujirii altora în iubire...
Calea Împărăției este calea umilinței și a smereniei...
Calea Împărăției este de a-I fi plăcut Lui nu altora...
Pacea care vine din Hristos este adevarata pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu